Georgiana Mitrea
Președintele Asociației / Psiholog Clinician / Psihoterapeut
Georgiana este terapeut specializat în evaluarea clinică, psihodiagnostic și modalități de intervenție în Tulburări de Spectru Autist.
Abilitățile excelente de comunicare ale Georgianei se reflectă constant în domeniul de activitate desfășurat.
Ciobotaru Andreea-Maria
Psihopedagog / Logoped
Manager Centrul Plaza
Este psihopedagog special în supervizare și are experiență de patru ani în implementarea intervențiilor adresate copiilor cu tulburări de neurodezvoltare, fiind specializată pe intervenția terapeutică aplicată pentru copiii cu tulburări din spectrul autist.
De asemenea, este și logoped, lucrând atât cu copii tipici, cât și cu cei cu cerințe educaționale speciale (CES), intervenția logopedică concentrându-se pe stimularea comunicării verbale și intervenția asupra tulburărilor limbajului oral și scris.
Stoiana Sorina-Maria
Psiholog Clinician
Coordonator Centrul Valea Furcii
Tucă Andreea-Cristiana
Psihopedagog
Absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației de la Universitatea București, Andreea a urmat și un master în “Psihopedagogia Școlii Incluzive”, reflectând angajamentul său ferm pentru promovarea unei educații echitabile și accesibile pentru toți copiii.
Este psihopedagog special sub autonom și s-a remarcat cu o vastă experiență în terapia ABA, atât în limba română, cât și în limba engleză, iar acest lucru poate extinde accesul la terapia analizei comportamentale aplicate pentru părinții și copiii care vorbesc limba engleza.
Astfel, ea contribuie la diversificarea și îmbunătățirea opțiunilor terapeutice disponibile pentru copiii de diferite naționalități din Romania.
De asemenea, a parcurs diferite cursuri, precum ,,Analiza Comportamentală Aplicată în Tulburarea de Spectru Autist”, pe o perioada de 40 de ore, oferit de Asociația pentru Intervenție Terapeutică în Autism (AITA), susținut de Daniela Gavankar, unde a aprofundat înțelegerea practică a aplicării principiilor ABA în contextul tulburării de spectru autist, ,,Tehnici de Logopedie” susținut de Centrul Confident, curs Picture Exchange Communication System (PECS), susținut de Lili Covaci, ,,Metode și tehnici de evaluare, psihodiagnostic și intervenție specifică la copiii cu TSA” pe o durată de 40 de ore, susținut de AIPE, curs ,,Comportamentul opozant la copii și adolescenți”, etc, denotând faptul că dorește să fie tot timpul prezentă cu toate noutățile acestui domeniu.
Andreea aduce o perspectivă caldă și profesională în munca sa, cu un angajament puternic față de progresul fiecărui copil.
Ea se evidențiază prin spiritul său jovial, abilitățile sale excelente de comunicare, empatie profundă, răbdare și claritate în lucrul cu copiii cu autism, adaptând creativ strategiile în funcție de nevoile individuale ale fiecărui copil, oferind astfel o sursă constantă de inspirație pentru progresele acestora.
Vrânceanu Bianca Georgiana
Psihopedagog / Logoped
Marian Elena Cristina
Psihopedagog / Logoped
Voicu Alexandra-Maria
Psihopedagog
Vasile Roberta-Nicoleta
Psihopedagog
Ilie Nicoleta-Andreea
Psihopedagog / Logoped
Andreea este absolventa a Facultății de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București, departamentul de Psihopedagogie specială.
In prezent urmează masterul de terapie logopedică in procesele de comunicare.
De asemenea, deține atestat de liberă practică in psihopedagogie specială.
Are o experiență de peste 3 ani in terapia comportamentală aplicată și terapia logopedică.
A participat în anul 2023 la cursul “Tehnici de logopedie” susținut de Centrul Confident.
În perioada decembrie 2023-februarie 2024 a participat la cursul de formare profesională continuă “Metode și tehnici de evaluare, psihodiagnostic și intervenție specifică
(psihoterapie cognitiv-comportamentală) la copiii cu TSA “.
În data de 7 iunie 2022 a participat la Conferința Națională “Incluziunea în învățământul universitar: bariere și oportunități, în cadrul proiectului Diploma.
În noiembrie 2023 a participat la Conferința de logopedie ”Metode de intervenție în patologia limbajului”.
Este o fire calmă, empatică și dedicată in tot ceea ce face. Ii place sa fie înconjurată de copii și să contribuie pe cât posibil la reușitele acestora.
De asemenea, acesta își ghidează cariera după motto-ul: “Singura modalitate prin care poti face lucruri extraordinare este sa iubesti ceea ce faci” – Steve Jobs.
Ciobanu Denisa Stefania
Terapeut ABA
Absolventa a Facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității București, licențiata in Psihologie.
Având o experiența de peste 2 ani ca însoțitor, îndrumator și sprijin pentru copiii cu tulburări din spectrul autist, scopul Ștefaniei este acela de a facilita incluziunea in mediul școlar a tuturor celor care se confrunta cu dificultăți in gestionarea emoțiilor, atenției și a tututor piedicilor care intervin in procesul de dezvoltare.
Ene Stefania-Ioana
Terapeut Ocupational
Bîrlea Anamaria Luiza
Psihopedagog
Luiza este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, din cadrul Universității București, specializarea Psihopedagogie Specială.
Ulterior, Luiza a ales să urmeze un master în “Probațiune”, la Facultatea de Sociologie și Asistență Socială, dorind să se specializeze pe doua arii importante ei, fapt ce reflectă dorința de a reprezenta un sprijin și ajutor pentru o paletă mai largă de cazuri, atat din domeniul psihopedagogiei speciale, cât și cel al justiției penale, ramură care se adresează serviciilor de probațiune, penitenciare, direcțiile de asistență socială și protecție a copilului.
Luiza este o fire foarte radiantă, creativă, empatică și devotată întru totul în munca sa cu copii. A finalizat cu succes cursul RBT (Registered Behavior Technician), ce are ca scop acreditarea terapeuților în Analiza Comportamentală Aplicată, pentru a asigura o eficientizare a modului de înțelegere și aplicare a protocoalelor și intervențiilor menite să asigure o bună dezvoltare a copiilor cu cerințe educaționale speciale.
Are o experiență de lucru atat cu copilași tipici, cât și cu cei cu cerințe educaționale speciale (CES).
Mitroi Ana-Maria
Terapeut Senzorial
Mitroi Ana-Maria este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității din București, licențiată în Psihopedagogie Special, ulterior urmand un master in Psihopedagogia Scolii Incluzive.
Având o experiență de doi ani ca și terapeut ABA, Ana și-a propus prin tehnicile și metodele aplicate, dar și prin determinare și consecvență, să arate potențialul fiecărui copil care se confruntă cu tulburări din spectrul autist și să producă un ecou constructiv în evolutia acestora.
Pasiunea, dedicarea și învățarea continuă pentru terapia de integrare senzorială a început acum un an, dorința fiind modularea sistemului nervos al copiilor, unde să existe o integrare și organizare a informațiilor provenite din mediul înconjurător, având ca rezultat răspunsuri adaptative.
Relațiile terapeutice pe care le creează sunt un punct forte ce stă în spatele progresului copiilor, fiind bazate pe încredere, empatie și devotament.
Ana este o fire caldă și răbdătoare, cu un spirit jovial, unde empatia și determinarea sunt factori principali în obținerea celor mai bune rezultate ale copiilor cu nevoi speciale.
Denisa este psihopedagog, absolventă a facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității București.
Primii pași în lucrul cu copiii diagnosticați cu TSA i-a facut în anul 2021, determinată de dorința de a ințelege cât mai bine felul în care cei mici privesc lumea. De atunci, s-a implicat total în această meserie, devenind apoi o pasiune.
Denisa este o fire empatică si ambițioasă, punând accent pe formarea unei relații strânse cu copiii, bazată pe încredere. Această relație are o importanță deosebită în procesul terapeutic. A învățat să se adapteze nevoilor fiecarui copil, menținându-și încrederea în potențialul fiecăruia de a progresa.
A finalizat cursul “Metode si Tehnici de Evaluare, Psihodiagnistic si Interventie Specifica pentru copiii si adultii cu TSA”.
A participat la diverse cursuri, workshop-uri, conferinte, etc.
Chirita Denisa
Psihopedagog
Roxana este psiholog clinician în supervizare cu o pregătire academică solidă și o experiență vastă în lucrul cu copiii.
A absolvit Facultatea de Psihologie și Științele Educației din București, completându-și studiile cu un master în Psihologia Sănătății – Cercetare Clinică și Optimizare Comportamentală, finalizat în 2023.
În plus, Roxana este calificată în domeniul educațional, având certificatele psihopedagogice de nivel I și II.
De-a lungul celor 3 ani de experiență profesională, Roxana a colaborat îndeaproape cu copii cu tulburări de neurodezvoltare, utilizând terapii precum ABA, terapie ocupationala și organizând grupuri de socializare și pregătire școlară. Această activitate i-a permis să contribuie la dezvoltarea abilităților copiilor, reducerea distresului și creșterea nivelului lor de independență.
Roxana se remarcă prin dedicare, răbdare și o atitudine jovială, fiind focusată pe sprijinirea celor mici în atingerea potențialului lor maxim și în integrarea socială.