Georgiana Mitrea
Președintele Asociației / Psiholog Clinician / Psihoterapeut
Georgiana este psiholog clinician și psihoterapeut acreditat de Colegiul Psihologilor din România, specializat în evaluarea și intervenția psihologica la copii, adolescenți și adulți.
 
Absolventă a Facultății de Psihologie și a Masterului în Psihodiagnoză Cognitivă și Consiliere Psihologică, și-a consolidat pregătirea în domeniul psihoterapiei urmând cursurile programului de formare complementara de baza în domeniul psihoterapiei cognitiv comportamentala.

Georgiana este terapeut specializat în evaluarea clinică, psihodiagnostic și modalități de intervenție în Tulburări de Spectru Autist.

Abilitățile excelente de comunicare ale Georgianei se reflectă constant în domeniul de activitate desfășurat.

Aceasta este o fire ambițioasă, mereu determinată să ajute la progresul individual al fiecărei persoane care îi trece pragul centrelor pe care aceasta le coordonează.
Georgiana are un un spirit de echipă apreciabil ce contribuie la evoluția colectivului pe care îl conduce cu succes și dăruire.
Ciobotaru Andreea-Maria
Psihopedagog / Logoped
Manager Centrul Plaza
Andreea este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității din București, iar ulterior a urmat studii de master în Terapia Logopedică în Procesele de comunicare.
 
Jovialitatea, ambiția, și altruismul sunt elementele care pot descrie firea deschisa și afectiva a Andreei, aceasta este dedicată în totalitate nevoilor pe care copiii speciali le au.

Este psihopedagog special în supervizare și are experiență de patru ani în implementarea intervențiilor adresate copiilor cu tulburări de neurodezvoltare, fiind specializată pe intervenția terapeutică aplicată pentru copiii cu tulburări din spectrul autist.

De asemenea, este și logoped, lucrând atât cu copii tipici, cât și cu cei cu cerințe educaționale speciale (CES), intervenția logopedică concentrându-se pe stimularea comunicării verbale și intervenția asupra tulburărilor limbajului oral și scris.

A participat la diferite conferințe și cursuri acreditate de Colegiul Psihologilor, precum Conferința Internațională ABA Ediția a IX-a (2020), Conferința “Educația Specială în Pandemie” (2021), Conferința Națională “Logopedia-Știința și Arta Comunicării” (2022), Conferința Națională “Logopedia-Știința și Arta Comunicării Cu Tema Tulburările de Neurodezvoltare” (2023) și la cursul de 66 de ore “Intervenția Comportamentală Timpurie în Tulburările de Spectru Autist și Alte Tulburări de Neurodezvoltare” (2021).
Stoiana Sorina-Maria
Psiholog Clinician
Coordonator Centrul Valea Furcii
Sorina este absolventă a Facultății de Psihologie din cadrul Universității de Vest din Timișoara, urmând apoi un program de master în Psihologie Clinică și Consiliere Psihologică din cadrul Universității de Vest din Timișoara.

De asemenea, a urmat un curs de 5 ani de formare continuă în terapia cognitiv-comportamentală în cadrul Asociației Române de Terapie Comportamentală și Cognitivă.
Este terapeut cu o experiență de peste 8 ani în implementarea intervențiilor adresate copiilor cu tulburări de neurodezvoltare.

Este ghidată în activitatea ei de empatie, devotament și interes pentru obtinerea rezultatelor în procesul de recuperare al copiilor cu tulburări din spectrul autist, copiii cu tulburari de comportament, intarzieri in dezvoltare, gestionarea emotiilor și dificultati de socializare si integrare in colectiv.
Tucă Andreea-Cristiana
Psihopedagog

Absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației de la Universitatea București, Andreea a urmat și un master în “Psihopedagogia Școlii Incluzive”, reflectând angajamentul său ferm pentru promovarea unei educații echitabile și accesibile pentru toți copiii.

Este psihopedagog special sub autonom și s-a remarcat cu o vastă experiență în terapia ABA, atât în limba română, cât și în limba engleză, iar acest lucru poate extinde accesul la terapia analizei comportamentale aplicate pentru părinții și copiii care vorbesc limba engleza.
Astfel, ea contribuie la diversificarea și îmbunătățirea opțiunilor terapeutice disponibile pentru copiii de diferite naționalități din Romania.

De asemenea, a parcurs diferite cursuri, precum ,,Analiza Comportamentală Aplicată în Tulburarea de Spectru Autist”, pe o perioada de 40 de ore, oferit de Asociația pentru Intervenție Terapeutică în Autism (AITA), susținut de Daniela Gavankar, unde a aprofundat înțelegerea practică a aplicării principiilor ABA în contextul tulburării de spectru autist, ,,Tehnici de Logopedie” susținut de Centrul Confident, curs Picture Exchange Communication System (PECS), susținut de Lili Covaci, ,,Metode și tehnici de evaluare, psihodiagnostic și intervenție specifică la copiii cu TSA” pe o durată de 40 de ore, susținut de AIPE, curs ,,Comportamentul opozant la copii și adolescenți”, etc, denotând faptul că dorește să fie tot timpul prezentă cu toate noutățile acestui domeniu.

Andreea aduce o perspectivă caldă și profesională în munca sa, cu un angajament puternic față de progresul fiecărui copil.

Ea se evidențiază prin spiritul său jovial, abilitățile sale excelente de comunicare, empatie profundă, răbdare și claritate în lucrul cu copiii cu autism, adaptând creativ strategiile în funcție de nevoile individuale ale fiecărui copil, oferind astfel o sursă constantă de inspirație pentru progresele acestora.

Vrânceanu Bianca Georgiana
Psihopedagog / Logoped
Bianca este absolventă a facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității București, specializarea Psihopedagogie Specială.
Aceasta se află în anul terminal la masterul de Terapie logopedică în procesele de comunicare din cadrul aceleeași facultăți.

Bianca este o persoană energică, creativă și dedicată, având experiență atât pe partea de terapie comportamentală cu copii cu TSA, dar și în domeniul logopediei.

A realizat atât un stagiu de practică profesională, cât și un stagiu de practică pedagogică, fortificându-și competențele esențiale în domeniul terapiei cu copiii cu nevoi speciale.
A finalizat cu succes un curs e-learning despre strategii, metode și tehnologii de predare pentru copiii cu dificultăți de învățare, printr-un proiect Erasmus + CORTTEX care promovează utilizarea unor elemente inovative de predare pentru a crește calitatea experienței educaționale, a îmbunătăți procesul de învățare și dezvoltarea cognitivă a elevilor cu dificultăți de învățare.

În cadrul Asociației Confident, a obținut un certificat de participare în urma cursului de logopedie dedicat corectării și dezvoltării limbajului copiilor.

De asemenea, Bianca deține atestat de liberă practică, din partea Colegiului Psihologilor din România cu competență în psihopedagogie specială fiind practicant sub supervizare.
Marian Elena Cristina
Psihopedagog / Logoped
Elena este absolventă a facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității București, specializarea psihopedagogie specială.
 
În încercarea de a ajuta în procesul de recuperare al copiilor cu tulburare de spectru autist, precum și corectarea și dezvoltarea limbajului acestora urmează două mastere, respectiv Psihopedagogia Specială și Terapia Logopedică în Procesele de Comunicare.
În calitate de terapeut și logoped, înțelege nevoile și îngrijorările care există privind dezvoltarea copilului.

S-a remarcat prin ingeniozitatea strategiilor folosite în îmbunătățirile comportamentale și capacitatea de înțelegere și comunicare cu copiii.

Pentru aprofundarea cunoștințelor a urmat diferite cursuri acreditate precum “Analiză Comportamentală Aplicată în Tulburarea de Spectru Autist” oferit de Asociația pentru Intervenție terapeutică în Autism (AITA) și “Tehnici de logopedie” în cadrul Asociației Confident.
Elena este un terapeut care vrea să asigure formarea și pregătirea copilului. Este o persoană empatică, atentă, răbdătoare, jovială care se dedică copiilor prin încercarea de a obține rezultate cât mai bune.
Voicu Alexandra-Maria
Psihopedagog
Alexandra este absolventă a facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității din București. Este licențiată în Psihopedagogie Specială și cu master în Psihopedagogia Școlii Incluzive.
 
A urmat un curs de specialitate în RBT (2022), a participat la Conferința “Educația Specială în Pandemie” (2021), la Conferința națională “Logopedia – Știința și Arta Comunicării cu Tema Tulburările de Neurodezvoltare” (2023), a publicat un articol în revista științifică de Psihopedagogie a Universității din București cu tema “Education and personality in relation to visual impairment. Visual impairment during the Coronavirus pandemic” (2021).

Prezintă o experiență de 6 ani de voluntariat în realizarea de activități educaționale pentru copii și adolescenți cu cerințe educaționale speciale și cu o experiență de 4 ani în intervenția terapeutică aplicată pentru copiii cu tulburări de neurodezvoltare.
Este o persoană jovială, empatică, dedicată, dornică de a învăța și a descoperi lucruri noi în domeniul recuperării copiilor cu nevoi speciale.
Vasile Roberta-Nicoleta
Psihopedagog
Roberta-Nicoleta Vasile este licențiată în Psihopedagogie Specială (2021) și deține un master în Psihopedagogia Școlii Incluzive de la Universitatea din București (2023), fiind, de asemenea, absolventă a cursului RBT (2022) sub îndrumarea consultantei acreditate BCaBA, Luciana Hăloiu.

Ea se remarcă prin participarea activă la workshop-uri și conferințe relevante, precum “Comunicare și Metode de Predare în Tulburările din Spectrul Autismului” (Train-ASD, 2021), “Analiza Aplicată a Comportamentului – Psihopatologia Adultului” (ATCA, 2018), și “Șanse mari de succes în incluziunea școlară a copiilor cu autism – Șanse mari de succes în comunitate ca adult” (Prospect Tech&Art Lab, 2019), evidențiindu-și angajamentul față de subiectele de actualitate și dezvoltarea profesională continuă.

De asemenea, a publicat un articol în volumul 10 al revistei Facultății de Psihologie și Științele Educației a Universității București, “Review of Psychopedagogy” (2021), axat pe educarea personalității persoanelor cu deficiențe de vedere în contextul pandemiei.
Mai mult decât atât, Roberta se distinge prin implicarea sa în activități de voluntariat și proiecte în cadrul diferitor asociații (E.D.I.T., Down Plus București, Clinica medicală pentru copii cu nevoi speciale “Maria”, Club Rotary București “Curtea Veche”). Totuși, parcursul ei profesional nu ar fi de ajuns fără aspectul uman pe care îl aduce în relația cu beneficiarii și familiile acestora.
 
Abilitățile sale de comunicare și interacțiune sunt susținute de o abordare empatică și adaptabilitate în gestionarea nevoilor individuale, permițându-i să aplice cu succes terapia personalizată pentru îmbunătățirea autonomiei personale și sociale, precum și dezvoltarea abilităților cognitive ale copiilor cu CES.
Ilie Nicoleta-Andreea
Psihopedagog / Logoped

Andreea este absolventa a Facultății de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București, departamentul de Psihopedagogie specială.

In prezent urmează masterul de terapie logopedică in procesele de comunicare.
De asemenea, deține atestat de liberă practică in psihopedagogie specială.

Are o experiență de peste 3 ani in terapia comportamentală aplicată și terapia logopedică.

A participat în anul 2023 la cursul “Tehnici de logopedie” susținut de Centrul Confident.
În perioada decembrie 2023-februarie 2024 a participat la cursul de formare profesională continuă “Metode și tehnici de evaluare, psihodiagnostic și intervenție specifică
(psihoterapie cognitiv-comportamentală) la copiii cu TSA “.
În data de 7 iunie 2022 a participat la Conferința Națională “Incluziunea în învățământul universitar: bariere și oportunități, în cadrul proiectului Diploma.
În noiembrie 2023 a participat la Conferința de logopedie ”Metode de intervenție în patologia limbajului”.

Este o fire calmă, empatică și dedicată in tot ceea ce face. Ii place sa fie înconjurată de copii și să contribuie pe cât posibil la reușitele acestora.

De asemenea, acesta își ghidează cariera după motto-ul: “Singura modalitate prin care poti face lucruri extraordinare este sa iubesti ceea ce faci” – Steve Jobs.

Ciobanu Denisa Stefania
Terapeut ABA

Absolventa a Facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității București, licențiata in Psihologie.

Având o experiența de peste 2 ani ca însoțitor, îndrumator și sprijin pentru copiii cu tulburări din spectrul autist, scopul Ștefaniei este acela de a facilita incluziunea in mediul școlar a tuturor celor care se confrunta cu dificultăți in gestionarea emoțiilor, atenției și a tututor piedicilor care intervin in procesul de dezvoltare.

Practică terapia ABA de doi ani și prin stilul ei de abordare specific încearcă sa fructifice resursele proprii ale fiecărui copil in vederea obținerii celui mai bun rezultat, aceștia dezvoltându-și toate abilitățile necesare in viața de zi cu zi. In tot acest timp, Stefania a reușit sa creeze un spatiu ludic, bazat pe încredere si prietenie, in care copiii sunt încurajați sa se exprime liber și natural.
Ene Stefania-Ioana
Terapeut Ocupational
Absolventă a Facultății de Terapie Ocupațională cu licență în psihologie.

Avănd o experienta de 4 ani în domeniu ca terapeut ABA/terapeut ocupațional, având la baza și cursurile de Terapie Comportamentala Aplicata la copiii cu TSA , Cursul de Teoria Minții și Cursul RBT.

A participat la WORKSHOP-ul „FLASH MIND – instrumente pentru o învățare vizuală adresat elevilor cu dificultăți sau cu dizabilități de învățare, dezvoltarea de abilități de bază la elevii cu dificultăți de învățare și integrarea lor în școlară. În timpul facultății a ajutat la integrarea în școală de masă a copiilor cu tulburări din spectrul autist, si a făcut voluntariat.

Persoana empatica, sociabila, cu bune abilitati de comunicare. Dedicata în lucrul cu copiii, implicata și orientata mereu spre obținerea rezultatelor.
Bîrlea Anamaria Luiza
Psihopedagog

Luiza este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, din cadrul Universității București, specializarea Psihopedagogie Specială.

Ulterior, Luiza a ales să urmeze un master în “Probațiune”, la Facultatea de Sociologie și Asistență Socială, dorind să se specializeze pe doua arii importante ei, fapt ce reflectă dorința de a reprezenta un sprijin și ajutor pentru o paletă mai largă de cazuri, atat din domeniul psihopedagogiei speciale, cât și cel al justiției penale, ramură care se adresează serviciilor de probațiune, penitenciare, direcțiile de asistență socială și protecție a copilului.

Luiza este o fire foarte radiantă, creativă, empatică și devotată întru totul în munca sa cu copii. A finalizat cu succes cursul RBT (Registered Behavior Technician), ce are ca scop acreditarea terapeuților în Analiza Comportamentală Aplicată, pentru a asigura o eficientizare a modului de înțelegere și aplicare a protocoalelor și intervențiilor menite să asigure o bună dezvoltare a copiilor cu cerințe educaționale speciale.

Are o experiență de lucru atat cu copilași tipici, cât și cu cei cu cerințe educaționale speciale (CES).

Mitroi Ana-Maria
Terapeut Senzorial

Mitroi Ana-Maria este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității din București, licențiată în Psihopedagogie Special, ulterior urmand un master in Psihopedagogia Scolii Incluzive.

Având o experiență de doi ani ca și terapeut ABA, Ana și-a propus prin tehnicile și metodele aplicate, dar și prin determinare și consecvență, să arate potențialul fiecărui copil care se confruntă cu tulburări din spectrul autist și să producă un ecou constructiv în evolutia acestora.

Pasiunea, dedicarea și învățarea continuă pentru terapia de integrare senzorială a început acum un an, dorința fiind modularea sistemului nervos al copiilor, unde să existe o integrare și organizare a informațiilor provenite din mediul înconjurător, având ca rezultat răspunsuri adaptative.

Relațiile terapeutice pe care le creează sunt un punct forte ce stă în spatele progresului copiilor, fiind bazate pe încredere, empatie și devotament.
Ana este o fire caldă și răbdătoare, cu un spirit jovial, unde empatia și determinarea sunt factori principali în obținerea celor mai bune rezultate ale copiilor cu nevoi speciale.

Denisa este psihopedagog, absolventă a facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității București.

Primii pași în lucrul cu copiii diagnosticați cu TSA i-a facut în anul 2021, determinată de dorința de a ințelege cât mai bine felul în care cei mici privesc lumea. De atunci, s-a implicat total în această meserie, devenind apoi o pasiune.

Denisa este o fire empatică si ambițioasă, punând accent pe formarea unei relații strânse cu copiii, bazată pe încredere. Această relație are o importanță deosebită în procesul terapeutic. A învățat să se adapteze nevoilor fiecarui copil, menținându-și încrederea în potențialul fiecăruia de a progresa.

A finalizat cursul “Metode si Tehnici de Evaluare, Psihodiagnistic si Interventie Specifica pentru copiii si adultii cu TSA”.
A participat la diverse cursuri, workshop-uri, conferinte, etc.

Chirita Denisa
Psihopedagog

Roxana este psiholog clinician în supervizare cu o pregătire academică solidă și o experiență vastă în lucrul cu copiii.
A absolvit Facultatea de Psihologie și Științele Educației din București, completându-și studiile cu un master în Psihologia Sănătății – Cercetare Clinică și Optimizare Comportamentală, finalizat în 2023.
În plus, Roxana este calificată în domeniul educațional, având certificatele psihopedagogice de nivel I și II.

De-a lungul celor 3 ani de experiență profesională, Roxana a colaborat îndeaproape cu copii cu tulburări de neurodezvoltare, utilizând terapii precum ABA, terapie ocupationala și organizând grupuri de socializare și pregătire școlară. Această activitate i-a permis să contribuie la dezvoltarea abilităților copiilor, reducerea distresului și creșterea nivelului lor de independență.

Roxana se remarcă prin dedicare, răbdare și o atitudine jovială, fiind focusată pe sprijinirea celor mici în atingerea potențialului lor maxim și în integrarea socială.

Balalau Roxana Mihaela
Psiholog Clinician